ראשי > כללי, לא עובדת בשביל אף אחד > למה יש לך פוקיק סגור?

למה יש לך פוקיק סגור?

החשודה המיידית ניסתה היום להבין למה הבטן שלי נראית כל כך שונה משלה. זה קרה בזמן שאני ניסיתי להבין האם יש סיכוי שאחד האתרים ששלחתי להם יצירת מופת לא יגיד לי לנסות שוב בעוד יומיים, כלומר אף פעם. פסדר. דונט דו מי אה פייבר. יש לי אינטרנט אנד איי'ם נוט אפרייד טו יוז איט. עשרה או רבבה, ברור שזה עושה משהו לאגו אבל גם ככה אני מכניסה את הרגל שלי בדלת של הנצח. החשודה המיידית, החשודה העיקרית ועדת המדינה לא יופיעו פה בתדירות של עששת ואולי לא יופיעו בכלל, הגרפומניה היא מחלה מאוד נוחה וחדר החקירות מתומלל דיו וזוכה גם הוא לחיי נצח.

לחיי הוריד במצח של האשכנזים!

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

