ראשי > כללי > רחלי רוטנר, הדבר היחיד שמעניין

רחלי רוטנר, הדבר היחיד שמעניין

ינון מגל הודיע אתמול על התפטרותו מהכנסת, מאז ראיתי כבר כמה סטטוסים ותגובות בפייסבוק של נשים ואנשים שכותבים שרחלי רוטנר כבר לא מעניינת, כי ינון מגל התפטר מהכנסת וזה מה שחשוב. אני לא יודעת למה אני ממשיכה להדהם מזה שאנשים יכולים להיות כל-כך מטומטמים, אז חשוב לי לכתוב את זה במפורש, הדבר היחיד שעדיין חשוב זה רחלי רוטנר ו-א' שבתוך יומיים חזרה לארון המתלוננות.

ההתפטרות של מגל לא מעניינת, זה דיל שנסגר בחדרי חדרים בינו לבין בנט – אז עכשיו כשהוא שוב אדם פרטי כמו שהוא היה כשהוא דיבר עם רחלי כמו שהוא דיבר הוא יכול לשוב ולדבר ככה לכל אישה שהוא פוגש. עכשיו, משהתפטר קטן הסיכוי שנשים נוספות שנפגעו ממנו יתלוננו וקטן הסיכוי שהוא ישלם על מעשיו באיזושהי דרך (ולא, ה'ויתור' על הקריירה הפוליטית לא נחשב). עכשיו, מהשתפטר היחידות שממשיכות לשלם את המחיר אלו הנשים שהוא הטריד והתקיף (התיאורים של א' הם תאורים של תקיפה מינית, לא של הטרדה).

עכשיו, משהתפטר, הדבר החשוב היחיד שנשאר מהסיפור הזה זו רחלי רוטנר והנשים שהיא משמשת להן כפה. כי ינון מגל התפטר אבל רחלי רוטנר וא' והמתלוננות האחרות ממשיכות לספוג איומים והטרדות – מסתם אנשים, מחברים של ינון מגל, מעיתונאים, מתחקירנים ומבכירים בבית היהודי. רחלי רוטנר והמתלוננות האחרות חוששות לחייהן, אז תסלחו לי, הדבר היחיד שעדיין מעניין זה רחלי רוטנר.

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה