ראשי > כללי > חד גדיא הטרדות מיניות

חד גדיא הטרדות מיניות

החד גדיא הזה, אין לו סוף
עכשיו אלישבע פדרמן (אשתו של נעם) הגישה תלונה (במשטרת חברון) על הטרדה מינית נגד אריאל ויסמן (בעלה של רחלי רוטנר) שאשתו כתבה סטטוס בפייסבוק שמתאר איך ינון מגל הטריד אותה מינית דזבין אבא בתרי זוזי.

אז ראשית,
אני מאוד מקווה שויסמן יקח אחריות אישית ויתפטר מהכנסת.

שנית,
אני מניחה שרחלי רוטנר לא היתה כותבת את הסטטוס ההוא אלמלא היה ינון מגל חבר כנסת ככה שזה בסדר גמור שאלישבע פדרמן לא הגישה תלונה עד שרחלי לא כתבה את הפוסט הזה. זה בסדר גמור שהיא הגישה תלונה ושהתלונה תסגר מחוסר כלשהו (אשמה או עניין לציבור) כי זה גם מה שהיה קורה לרחלי רוטנר אם היתה מגישה תלונה למשטרה על מה שאמר לה ינון מגל. כך שהתלונה של פדרמן תשיג בדיוק את מה שהשיג הפוסט של רוטנר, קצת רעש תקשורתי.

אין לי עניין להשוות בין ההטרדה של מגל לזו של ויסמן (בקצרה, שיתף בפייסבוק סטטוס של אלישבע פדרמן וצרף אליו את הכותרת "יש לי זקפה ענקית") זה בכלל לא משנה, שתיהן הטרדות מילוליות. אני לא מתכוונת לנבור בדף של ויסמן כי הוא לא מעניין אותי אבל אני די בטוחה שאם הוא היה רוצה לכתוב משהו גס רוח כלפי נעם פדרמן או כל גבר אחר הוא היה מוצא בתוכו עולם דימויים אחר.

האם יש הבדל בין מגל לויסמן? ימים יגידו.
בעקבות הרעש של רחלי רוטנר הופיעו תלונות על תקיפה/ות מיניות של ינון מגל. גסות הרוח של ויסמן פרוסה על פני דף הפייסבוק שלו, חלקה בעלת אופי מיני מטריד הדומה לזה שבו מאשימה אותו אלישבע פדרמן, אם יופיעו תלונות אחרות זה יתחיל להיות באמת מעניין.

אז תודה,
לרחלי רוטנר ולאלישבע פדרמן על חלקן בטיהור הספירה הציבורית מהטרדות מילוליות עם רקע מיני. שכל הינון מגלים בעולם ילמדו לסתום את הפה שלהם גם כשהם כבר לא הבוס הישיר שלנו וכל האריאל ויסמנים ימצאו דרכים קצת יותר יצירתיות להפגין את הבוז שלהם כלפי בני תמותה ממין אישה.

שלכן,
בת-עמי נוימאיר-פוטשניק
טים רחלי רוטנר

:קטגוריותכללי
  1. רונן
    06/12/2015 ב- 15:43

    מהיכרות אף שטחית עם ויסמן, המשפט "יש לי זקפה ענקית" לא נכתב בהקשר למין הכותבת אלא לתוכן והוא היה נכתב באופן דומה לכל אחד שהיה כותב מניפיסט כזה. ע"ע זקפה לאומית.

    המשפט הזה מעולם לא נאמר לה ישירות, אלא נכתב כשיתוף לטקסט שלה. מבחינתי זה משול למישהי שתולה מניפיסט על לוחות בכל העיר ומישהו כתב על אחד הפוסטרים שלה את התחושה שהוא עורר בו (לתומי חשבתי שרוב האנשים יבינו את ההרגשה הצינית שעולה מכך ולא יקחו את זה באופן מילולי).

    אשמח לכרטיס טיסה ואזרחות לברלין. תודה.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה